2013. április 2., kedd

BigBang 15.rész



Már órák óta a kocsiban ülök és kíváncsian nézegetek kifelé, hátha kitalálom, hogy mégis mit rejthet a meglepetés. Taeyang szélsebesen vette a kanyarokat, hogy minél előbb elérjük célpontunkat és minél több időnk legyen egymásra. Egy kis idő után látszódni kezdtek a város fényei. Gyönyörűen nézett ki így este. Mikor beértünk a város közepébe, Taeyang lassított és egy hatalmas hotel előtt állt meg.
-Egy hotel?-néztem rá kérdőn.
-Igen, de nem akármilyen hotel.-felelte rejtélyes hangon.
Kiszállt az autóból, átsietett a másik oldalra és kinyitotta nekem az ajtót. Megfogta kezemet, ezzel megkönnyítve kiszállásomat. Ezután a csomagtartóhoz ment és kiemelt egy bőröndöt.
-Ebben meg mi van?-kíváncsiskodtam.
-Ne légy türelmetlen, már nem kell sokat várnod és mindenre választ kapsz.-felelte kedvesen.
-Rendben.-válaszoltam.
Az igazat megvallva egyáltalán nem tudtam lenyugodni, szívem hevesen vert és fejemben össze-vissza ugráltak a gondolatok és kérdések. De boldog voltam, mert vele lehettem. Átkarolta derekamat, így léptünk be a hatalmas épületbe. Szemeim kikerekedtek, szám pedig tátva maradt, mikor szembe találtam magamat a luxusberendezésű előcsarnokkal.
-Jézusom, ez mennyibe került?
-Ne foglalkozz ezzel, csak lazíts.-kacsintott rám.
Utunk egyenesen a recepcióhoz vezetett, ahol megkaptuk a szobakulcsot. Ezután lifttel mentünk fel az ötödik emeletre és megkerestük szobánkat. Mikor beléptem, majdnem elájultam. Úgy éreztem magam, mint egy milliomos. A fürdő volt akkora, mint otthon a saját szobám, a szobák pedig a két vagy háromszorosuk. Taeyang letette a táskát az ágyra, majd kinyitotta és kiemelt belőle egy gyönyörű koktélruhát.
-Vedd fel kérlek!-nyújtotta felém.
-E-ez meseszép! Nem is merem felvenni, ez túl szép ahhoz, hogy én viseljem.-jegyeztem meg.
-Jajj, ne légy butus! Ezerszer szebb vagy, mint ez a ruha. Vedd csak fel! Az én kedvemért!-kérlelt bociszemekkel.
-Legyen, de csak is neked.-feleltem és el is tűntem a fürdőben.
Mikor felvettem a ruhát, belenéztem a hatalmas tükörbe. Nem ismertem magamra. Félve léptem ki a szobába, ahol Taeyang időközben átöltözött öltönybe.
-Istenien nézel ki!-mondta, majd közelebb lépett hozzám és megsimította arcomat.
Nagyon jól estek szavai és érintései.
-Köszönöm.-feleltem elpirulva.
-Gyere, menjünk le az étterembe vacsorázni.
Engedelmesen követtem egészen az étteremig. Egy viszonylag csendesebb helyet kaptunk, kint a teraszon, ahonnan a kilátás gyönyörű volt. A pincér odahozta nekünk a menüt. Gondosan végignéztem a finomabbnál finomabb ételek sorát, melyek nem éppen a legolcsóbbak voltak. Őszintén szólva kicsit kellemetlenül éreztem magam emiatt a luxus miatt. Nem szerettem volna, hogy Taeyang rám költse minden pénzét, én beértem volna egy olcsó hamburgerrel is, a lényeg, hogy vele lehetek. Taeyang valószínűleg észrevehette rajtam, hogy mi a bajom, ezért így szólt:
-Ne érezd magadata kellemetlenül, nyugodtan válassz bármit!
Nagy nehézségek árán sikerült választanunk. Egy egész menüt elfogyasztottunk, sőt még desszertet és pezsgőt is rendeltünk. Az ételek természetesen mennyeiek voltak és tele is lettem, mire végeztünk. Vacsora után visszatértünk a szobába. Levettem a magassarkú cipőt és leültem a hatalmas franciaágy szélére. Taeyang helyet foglalt mellettem.
-Köszönöm szépen a vacsorát, nagyon finom volt! De ígérd meg, hogy legközelebb valami olcsó helyre megyünk.-mondtam.
-Örülök, hogy ízlett. Rendben, megígérem. Mit szólnál egy forró fürdőhöz?-kérdezte hirtelen.
Egy kicsit meglepődtem kérdésén, hiszen eszembe jutott, hogy mégis milyen helyzetben vagyunk. Csak ketten…egy luxushotelben.. Hirtelen gondolatok ezrei futottak át agyamon és az eddiginél még jobban izgulni kezdtem.
-Ne félj.-súgta fülembe halkan.
-Miért ne.-feleltem végül.
Taeyang újra matatni kezdett a bőröndben, melyből most fürdőruhát vett elő.
-Öltözz át, addig én megcsinálom a fürdőt.-mondta és el is tűnt az ajtó mögött.
Hamar átöltöztem, de pár percet még várnom kellett, hogy lenyugtassam magam. Mikor úgy gondoltam, hogy elég erőt vettem magamon, bekopogtam.
-Gyere.-hallottam szexi hangját.
Remegő kezekkel nyitottam be a helyiségbe, ahol sötétség és lenyűgöző látvány fogadott. A kád helyett szó szerint egy hatalmas medence volt beépítve, melyet Taeyang teleszórt virágszirmokkal. A medence peremén körbe égő gyertyák helyezkedtek el és lágy zene szólt. Az egész nagyon romantikus volt. Taeyang a medencében ült már. Lassan elindultam felé. Mikor odaértem, felállt, megfogta kezeimet és besegített.
-Hogy tudta ezt elintézni ennyi idő alatt?
-Hát siettem.-felelte nevetve.
-Még sosem volt részem ekkora meglepetésben. Igazán le vagyok nyűgözve.-mondtam, majd átöleltem.
Ő is átkarolta derekamat, ezzel közelebb húzva magához. Rögtön megéreztem bőrének csábító illatát. Óvatosan eltolt magától, majd gyengéden megcsókolt. Hosszú és édes csók volt, mely már annyira hiányzott. Könnyeim akaratlanul folyni kezdtek. Mikor levegőhiány miatt szétváltunk, aggódva nézett rám.
-Csak örömkönnyek.-nyugtattam meg.
Elmosolyodott, majd letörölte könnyeimet. Ezután leült, engem pedig ölébe húzott. Mélyen egymás szemébe néztünk, aztán ajkaink újra összetapadtak. Csókjai hatására teljesen lenyugodtam és ellazultam. Csak most jutott időm arra, hogy izmos felsőtestét jobban szemügyre vegyem. Óvatosan mellkasára helyeztem tenyeremet, majd végighúztam egész testén, kitapogatva ezzel minden kockáját. Eközben ő apró csókokkal lepte el vállamat és nyakamat. Ajkai forróak voltak és csak úgy perzselték bőrömet. Mikor fülem mögé adott egy édes csókot, végigfutott testemen egy kellemes borzongás.
-Remélem tudod, hogy őrjítő vagy.-súgta fülembe.
-Ezt én is mondhatnám.-válaszoltam remegő hanggal.
Abban a pillanatban, hogy ezt kimondtam, felkapott karjaiba és kicipelt a hálószobába. Nem törődve azzal, hogy vizesek vagyunk, óvatosan az ágyra fektetett, ő pedig fölém mászott. Újra egy forró csókban olvadtunk egybe. Egyik kezét lassan végigfuttatta testemen, melytől tiszta libabőr lettem és egy halk nyögés hagyta el számat. Éreztem, ahogy Taeyang belemosolyog a csókba. Ha neki szabad kínozni engem, akkor nekem is lehet őt. Egy gyors mozdulattal ledöntöttem, én pedig ráültem ágyékára, majd egész testét agyon-vissza leptem röpke puszikkal. Alsó fele kellőképpen jelezte nekem tetszését. Az éjjel további részét is egymás kényeztetésével töltöttük és örökre emlékezetünkbe véstük e napot.
Eközben a Big Bang többi tagja is érdekes és izgalmas eseményekben vehetett részt. TOP és Zsófi otthon töltötték az estét, egy filmet néztek szorosan egymáshoz bújva. Remélem nem kell elmesélnem, hogy ha egy fiú és lány kettesben van egy szobában, valamint filmet néznek, akkor pontosan mi is történik ott…mindenki képzelje azt, amit szeretne. Daesung saját készítésű vacsorával és egy dedikált CD-vel lepte meg Orsit, valamint élő koncertet is adott neki. A lány soha életében nem volt még ennyire boldog, mint aznap este. Nem számított rá, hogy a fiú ennyi mindennel meglepi. Nem is tudta, hogyan fogja mindezt meghálálni neki. Végül életük végéig tartó hű szerelmet ígért neki. Daesung meghatódott a lány szavain, kezeit a lány arcára helyezte, majd egy édes csókot nyomott szájára. Orsi habozás nélkül viszonozta azt, közben pedig ráhelyezte kezeit a fiúéra. Percekig tartó csókokkal ünnepelték szerelmüket, nem érdekelte őket a levegőhiány, azon az estén mindent kizártak, csak ők ketten léteztek egy hatalmas, rózsaszín buborékban.
A Kimi Seungri páros is csodálatos éjszakát töltött együtt. Először egy sétát tettek a környéken és elnyaltak egy fagyit. Seungri le sem vette szemét Kimiről, aki teljesen zavarba jött.
-Mit nézel ennyire?-kérdezte.
-Nagyon csábító, ahogy azt a fagyit nyalod.-jegyezte meg egy perverzkés mosollyal a maknae.
-Kérlek ne hozz zavarba.-mondta Kimi vörös arccal.
-Meg szeretnéd kóstolni az enyémet?-nyújtotta oda Seungri Kimi szája elé saját fagylaltját.
A lány résnyire nyitotta száját, hogy megkóstolja azt, ám nyelve nem a hideg fagyihoz ért hozzá, hanem valami meleg dologhoz. Az a meleg dolog nem volt más, mint Seungri puha ajkai. A kis maknae az utolsó pillanatban elrántotta fagyiját és arcát tolta oda Kimi elé. A lány nem bánta a dolgot és elmélyítette a csókot. Fagyizás után elmentek a játszótérre, hiszen Seungri imád ott lenni. Rengeteget nevettek és remekül érezték magukat. Miután belefáradtak egymás kergetésébe, elmentek Seungrihoz. Kimi fáradtan terült egy barátja ágyán és egy hatalmasat sóhajtott.
-Ennyire elfáradtál?-érdeklődött Seungri, aki idő közben a lány mellé ült.
-Egy kicsit. De remekül éreztem magam.
-Akarod, hogy megmasszírozzalak?-nézett rá csillogó szemekkel a fiú.
-Azt most jól esne.-felelte Kimi.
-Rendben, akkor vedd le a felsődet és fordulj hasra.-mondta Seungri.
Kimi úgy tett, ahogy barátja kérte. Miután újra lefeküdt, a maknae fölé mászott és óvatosan el kezdte masszírozni vállát. Egy kis idő után áttért a lány lapockáira, majd egyre lejjebb haladtak kezei.
-Na milyen?-kérdezte Seungri.
-Nagyon jól csinálod.-válaszolta Kimi.
A maknae elvigyorodott a dicséret hallatán, majd lehajolt Kimi hátához és masszírozás helyett apró csókokkal lepte el őt.
-És ez jó érzés?-érdeklődött.
-Mhm.-hallatszott a lány szájából a válasz.
Seungrinak nem is kellett több, folytatta, amit elkezdett. További csókokkal ajándékozta meg Kimit, egészen hátától a nyakáig. Miután végzett, óvatosan hanyatt fordította barátnőjét és annak ajkaira tapadt. Kimi nem tiltakozott, sőt átkarolta kedvese nyakát és így folytatták tovább életük egyik legjelentősebb éjszakáját.
Végül GD sem maradt pár nélkül. Felfogta, hogy nem érdemes tovább utánam vágyakoznia és hogy meg kell találnia boldogságát. Megbeszélt egy találkozót Hyorinnal, amely igen csak jól sült el. Egy csillagvizsgálóban találkoztak estefelé, ahol órákig bámulták a csillagokat. Kiderült, hogy mindketten szeretnek szabad ég alatt lenni és a gyönyörű eget bámulni.
-Melyik a kedvenc égitested?-kérdezte Hyorin.
-A Nap.-felelte GD röviden.
-Megkérdezhetem, hogy miért?
-Persze. Igaz, hogy kívülről szépnek és erősnek tűnik, de szerintem belülről gyenge. Hiszen nézd csak, magányosan áll az égen és gondolj csak bele, ha jön egy vihar, a felhők könnyen elnyomják.  És neked?
-A Hold. Érdekesnek tartom, hogy a Hold a Nap sugaraiból nyeri fényét. Pont olyan, mint én. Egyedül én sem vagyok képes boldog lenni, csak akkor tudom ezt elérni, ha az én Napom – itt GDre nézett – itt van velem.-felelte Hyorin.
-Hm, ez igazán kedves tőled.-mondta a fiú, majd magához húzta a lányt és egy édes csókkal köszönte meg az előbbit.
Percekkel később, miután elváltak egymástól, Hyorin barátja vállára helyezte fejét és így nézték tovább a csillagos eget.
-A csillagok vajon a gyermekeinket jelentik?-tűnődött GD.
-Nem gondolod, hogy az egy kicsit sok lenne?-moslyodott el Hyorin.
-De, igazad van. Akkor csak az esthajnalcsillag. Azért csillog annyira, mert olyan fontos nekünk.
-Így már jobban hangzik.-felelte Hyorin és egy gyors puszit nyomott párja orrára.
Én itt be is fejezném kis történetemet. Látjátok, hogy a legnagyobb álmok is valóra válhatnak, igaz sok nehézség árán, de nem szabad feladni őket, harcolni kell értük. Remélem jól éreztétek magatokat és ha rossz kedvetek vagy önbizalomhiányotok van, akkor csak olvassátok el ezt a története, hátha segít! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése