2012. szeptember 20., csütörtök

Társkereső 1.rész



-Ez azz!-kiáltott fel Soohyun és Eli boldogan, mikor győztesként kerültek ki a játékból.
-Mázlisták! Nem akarok veszíteni, Eli segíts nekem kérlek!-vinnyogta Kevin.
-Héj, nem ér segíteni!-mondta felháborodottan Kiseop.
Dongho és AJ csak csendben ültek, próbáltak koncentrálni, nehogy ők veszítsenek. Mert jajj annak, aki az utolsó lesz. Mielőtt elkezdték a játékot, fogadtak, hogy a vesztesnek regisztrálnia kell egy társkereső oldalra és addig nem törölheti magát, míg nem valaki nem ír neki, hogy találkozzanak. Hoon nincsen itthon, hazament meglátogatni a családját, így ő semmit sem tud a dologról.
-Áááá nem hiszem el! Már csak hárman vagyunk! Tuti én leszek a szerencsétlen...-viított fel Kevin, mikor AJ megnyerte  következő kört.
-Ne ordítozz már Kevin! Így nem lehet koncentrálni!-torkollta le Kiseop.
Dongho ismét csak csendben ült. Nem akart veszíteni, de érezte, hogy ma nincs jó napja. Akövetkező körből Kiseop került ki nyertesen. Már csak Kevin és Dongho mradtak bent.
-Neeeeeee! Többet nem játsszom veletek! Direkt csináltátok, mi?-kérdezte Kevin Elira és Soohyunra nézve.
-Jajj Kevin, ne legyél ilyen mérges! Nem mi tehetünk róla, hogy ügyetlen vagy! Különben is, nem olyan nagy probléma, ha veszítesz. Lehetne sokkal rosszabb is a büntetés.-cukkolta Eli.
-És mi van, ha kiderül, hogy ilyen oldalakra regisztrálunk? Óriási botrány lenne belőle! A menedzser tuti megölne minket!-folytatta tovább siránkozását Kevin.
-Nyugodj már le Kevin! Nem lesz semmi balhé. Nem a saját nevünkön fogunk regisztrálni, hanem kitalálunk egyet és lánynak álcázzuk magunkat. Akkor senki se fog rájönni, hogy a U-Kiss tagok közül valaki. Ha olyan nagyon kockázatos lenne a dolog, akkor nem mennék bele. Tudod, hogy én vagyok a leader.-magyarázta Soohyun.
-Ne húzzátok az időt emberek! Más dolgom is lenne még ma, de szeretném tudni, hogy ki a vesztes.-mondta AJ.
-Milyen dolgod van? Könyveket olvasni a szobádban?-kérdezte gúnyolódva Kevin.
-Nem, valami más. De nem kötök mindent az orrotokra.-felelte halál nyugodtan a rapper, majd sunyin Kiseopra nézett, aki vette a pillantást.
Eljött a mindent eldöntő utolsó kör ideje. Dongho választhatott. Vagy veszít és akkor neki kell elvállalni a büntetést, ami nem igazán hatotta meg, vagy nyer és akkor hetekig hallgathatja Kevin nyávogását. Inkább az elsőt választotta és hagyta nyerni Kevint.
-Ááááááááá! Nyertem! Nem vagyok utolsó!-kiáltott fel Kevin, majd felállt és elkezdett ugrálni, mint egy kisgyerek.
Eli rögtön odament hozzá és gratulált neki. Soohyun megveregette Dongho vállát és így szólt:
-Úgy látszik a kis maknaenk kapja a büntetést. Gyerünk a géphez, látni akarom, ahogy megcsinálod a profilodat!-mondta, miközben megfogta Dongho kezét és bevonszolta a szobába.
A többiek természetesen követték őket, nem hagyhatták ki a kis maknae szívatását. Az egész kitalálója Eli egyértelműen Eli volt, aki mindig is szerette piszkálni a többieket. A többiek már egészen hozzászoktak, csak Kevin szokott nyavalyogni. Alig telt negyed órába és már meg is csinálták a profilt. A név Nyuszilány lett.
-Készen is vagyunk a profillal, most már csak várnunk kell, hogy írjon valaki. Jah azt tudnod kell, hogy te nem írhatsz senkinek! Meg kell várnod, amíg valaki ír, összeismerkedtek és ha felajánlja, hogy találkozzatok, akkor te igent mondassz! Rögtön be kell számolnod, ha történik valami! Értetted?-kötötte ki a szabályokat Soohyun.
-Igenis Leadershi!-mondta Dongho nyújtott hangon.
-Én is tudni akarok mindent!-mondta Eli nevetve.
-Nyugi, mindenkinek elmesélek majd mindent, hiszen így állapodtunk meg.-mondta a maknae unottan.
-Nah jól van, akkor én lépek is!-mondta AJ és kiment a szobából.
-Nekem is mennem kell.-hadarta gyorsan Kiseop és már futott is AJ után.
-Jobb, ha nem tudjuk, hogy ezek ketten mit művelnek. Viszont én mindjárt éhen halok. Kevin csinálj nekem valami finomat!-kérlelte Eli a fiút.
-Mit kapok érte cserébe?-kérdezte Kevin.
-A szokásosat.-vágta rá a galamb.
-Rendben. De akkor először el kell mennünk bevásárolni, mert nincs itthon semmi. Elmehetünk?-tette fel a kérdést Kevin a vezetőnek.
-Persze, menjetek csak nyugodtan, nekem beszélnem kell a menedzserrel. Dongho úgy néz ki egyedül maradsz itthon. Nem is baj, legalább észreveszed a jelentkezőket.-mondta Soohyun nevetve.
Lassan mindenki elhagyta a lakást, Dongho egyedül maradt. Fél óráig ült a gép előtt, várta, hogy írjon neki valaki, de semmi.
-Lehet tovább fog tartani, mint gondoltam! Na mindegy, még mindig jobb, mint Kevin hyung sipákolása.-gondolta magában.
Mivel továbbra sem jelentkezett senki, a kis maknae nem tudott mit kezdeni magával, úgy döntött, hogy felhívja Hoont.
-Hallo?
-Szia Hyung!
-Áhh szia Dongho! Hiányoztam?
-Igen. Mindenki elment itthonról, egyedül vagyok és unatkozom. Nincs kivel játsszanom, meg filmet néznem. Mikor jössz haza?
-Holnap reggel érkezem vissza, szóval majd bepótoljuk. Már nem kell sokat várnod. Viszek neked meglepetést is, szóval ne aludj el!
-Miiit? Jujj, siess haza!
-Rendben. De most mennem kell. Majd este találkozunk. Szia!
-Okéé. Sziaa!
Miután Dongho letette a telefont, kicsit jobb kedve lett. Közel állnak egymáshoz Hoonnal, örült,hogy hallhatta a társa hangját. Rápillantott a gépre, hátha azóta kereste valaki, de még mindig semmi. Nagy szomorúan ballagott ki a nappaliba, lehuppant a kanapéra és bekapcsolta a tévét. Semmi izgalmasat nem talált, így hamar elaludt. Még akkor sem ébredt fel, mikor Kevin és Eli megérkeztek a bevásárlásból.
-Nézd csak, Dongho alszik.-mutatott a kanapé felé Kevin. Menj, pakold le a cuccokat a konyhába, én addig hozok egy takarót a maknaenak.
-Okéé.-mondta Eli szófogadóan és elindult a konyha felé.
Kevin bement Dongho szobájába, kihozott egy takarót és ráterítette az alvó Babára. Miután itt végzett, kiment a konyhába Eli után. Időközben megérkezett AJ és Kiseop is nagy hangzavarral. Kevin rögtön beviharzott a nappaliba és ráordított a hangoskodókra, hogy legyenek csendesebben, mert Dongho alszik.
-Nem is voltunk olyan hangosak! Különben is nagyon jól ismered Donghot, olyan mélyen tud aludni. Arra sem ébredne fel, ha bombáznának.-vágott vissza Kiseop.
-Sose tudhatod!-ellenkezett Kevin.
-Nem a gép előtt kellene virrasztania és a jelentkezőket várnia?-tette fel a kérdést AJ.
-Az meg a másik!-kiáltott fel Kiseop.
-Jajj hagyjátok aludni szegényt! Az üzenet nem fut el, később is vissza tud írni.-magyarázta Kevin.
-Ahh jól van! Gyere AJ, menjünk a szobába!-mondta Kiseop, majd faképnél hagyták Kevint.
Ám nem a saját szobájukba mentek, hanem Donghoeba. Kiseop rögtön a gép felé vette az irányt. AJ szép lassan ballagott utána, kicsit lelkiismeretfurdalása volt. Először nem akart bemenni a maknae szobájába, de a gonoszka Kiseop rávette.
-Nézd csak AJ! Valaki írt!-kiáltott fel.
-Tényleg? Mit?-futott az asztalhoz AJ.
A képernyőn ez állt:

Szia! Látom új vagy az oldalon. Nézegettem a profilodat és a látottak alapján nagyon szimpatikusnak tűnsz, szívesen megismernélek. Úgy hiszem, sok közös vonás van bennünk és az érdeklődési körünk is hasonló. Ráadásul a nevünk is mintha couple lenne! :D Remélem nem gond, hogy írtam, kérlek írjál vissza, ha úgy érzed, hogy te is meg szeretnél ismerni engem!^^ További szép napot: Nyuszifiú

-Ez mekkora szöveg má! Tök buli, hogy így egyezik a nevük!-őrjöngött Kiseop. Hát ezt látnia kell Donghonak most!-alig mondta ki és már futott is felkelteni a maknaet. Dongho! Dongho! Ébredj már!-ordította teli torokból, közben rázogatta a testét,hogy biztosan felkeljen.
-Ajj mi van?-kérdezte nyúzott hangon Dongho.
-Gyere gyorsan! Valaki írt, ezt látnod kell!-kiabálta izgatottan Kiseop.
A hangzavarra természetesen Eli és Kevin is berobogott a konyhából.
-Mi történt?-kérdezték kórusban.
-Valaki írt Donghonak.-mondta nyugodtan AJ.
-Hogy mi? KI Mikor?Mit?-kérdezte Eli kíváncsian. Látni akarom most!-ordította el magát, majd berohant Dongho szobájába.
-Mindenki meg van gajdulva egy hülye üzenettől?-kérdezte Kevin grimasszal az arcán.
-Jajj Dongho siess már! Nem is érdekel?-nyagatta Kiseop a kómás Babát.
-De érdekel...-válaszolta egy ásítás küzepette Dongho, majd szép lassan felállt és becsoszogott a szobájába.
-Háháháhh-nevetett Eli, hogy elolvasta az üzenetet.
-Mi olyan vicces? Most már had lássam én is!-mondta Dongho és nekiállt elolvasni a levelet. Miután végzett, a többiek felé fordult:
-Most vissza kéne írnom?
-Hát persze! Már így is órákkal ezelőtt írt. Ne várasd tovább!-mondta Eli izgatottan.
-Jól van. De menjetek ki és ne zavarjatok! Így nem lehet visszaírni, hogy itt őrjöngtök!-mondta Dongho kicsit idegesen.
-Ajajj, valaki igen mérges... Nem kellett volna felkelteni!-állapította meg AJ, majd kimenekült a szobából.
Kiseop szorosan a nyomában, hiszen tudta, hogy ő a ludas az egészben. Eli mintha meg sem hallotta volna Dongho szavait, továbbra is ott terpeszkedett a szobában.
-Neked is szólt, amit mondtam!-szólt rá a maknae.
-Ajj ne már! Had maradjak! Ígérem csendben leszek!-kérlelte Eli.
Ekkor Kevin toppant be az ajtón és így szólt:
-Eli kész a kajád! Ha nem szeretnéd, hogy kihűljön, akkor irány a konyha!
-Kajaaa!-kiabálta Eli, majd ki is futott a helyiségből.
-Köszönöm Hyung!-mondta Dongho hálálkodva.
-Szívesen!-mosolygott Kevin.
Dongho gyorsan bezárta az ajtót, odament az asztalhoz és nyugodtan újraolvasta az üzenetet. Mikor a "Ráadásul a nevünk is mintha couple lenne! :D" mondathoz ért, akaratlanul elmosolyodott.
-Jé tényleg, csak most veszem észre! Bár biztosan nem örülne ez a valaki, ha megtudná, hogy honnan ered ez a név. Sőt ha megtudná, hogy nem is lány vagyok, hanem fiú... Na de mindegy, vissza kell írnom!Mit írjak? Hoon miért nincs itthon? Ő biztosan segítene. Ááá mit beszélek! Jobb, ha nem látja és nem is tud erről az egészről! Nem akarom, hogy félreértse a helyzetet... Muszáj lesz egyedül kitalálnom valamit.

Sziaa! Igen, ma regisztráltam. Nem baj, hogy írtál, sőt örülök is neki, erre vártam egész nap, hogy valaki jelentkezzen!:D Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyakori ez a név, amit választottam. Direkt próbáltam olyat keresni, amivel egyedi lehetek. De biztosan a sors akarta, hogy rám találj!^^ Kérlek mesélj magadról egy kicsit, hogy jobban megismerhesselek! Neked is szép napot! Nyuszilány

-Remélem így jó lesz. Amúgy tök furcsa, hogy hasonló a nevünk. Kíváncsi vagyok, hogy honnan jött neki az ötlet. Majd később megkérdezem... egyenlőre abban reménykedem, hogy visszaír.-motyogta magában Dongho.
Nem mozdult el a gép mellől, azt várta, hogy visszaírjon neki a Nyuszifiú, de nem írt. A kis maknae nagyon elszomorodott.
-Senki se ír semmit...nemhogy felajánljon egy találkozót! Életem végéig ezzel fogok küszködni és rejtegethetem Hoon elől...Remek!
Miközben így mérgelődött, csippant egyet a gép, ami a beérkező üzenetet jelezte. Dongho felkapta a fejét és megnyitotta a levelet:

Azt hittem nem fogsz visszaírni, de örülök, hogy így döntöttél! Ha zavar a nevem, akkor átváltoztathatom, bár ha azt vesszük, hogy én régebb óta tagja vagyok az oldalnak, akkor neked kellene. Persze engem nem zavar, sőt őszintén szólva tetszik!^^ Nagyon szeretem a nyuszikat, barátaim szerint én is úgy nézem ki. :D Koreában élek, barátaimmal együtt egy lakásban, nagyon szeretek énekelni. Dolgozom, így nincs sok időm, de mindig szakítok a családomra és számomra fontos személyekre. Most viszont ne haragudj, de mennem kell! Majd még írok! Jó éjt! Szia:)

-Ohh örül, hogy írtam! Ez jó jel! Megváltoztatná a nevét csak azért, hogy nekem jó legyen, pedig nem is ismer még. Rendes fickónak tűnik. És szereti a nyuszikat, mint Hoon hyung. Sőt még énekel is, mint én. Ha lány lennék simán elfogadnám pasinak.-kuncogott magában Dongho. Nah gyorsan visszaírok neki:

Miért ne írnék vissza? Hiszen azért regisztráltam az oldalra, hogy ismerkedjek!:D Nem zavar a neved, nyugodtan hagyd csak így! Ohh én is Koreában élek. Az is lehet, hogy tök közel vagyunk egymáshoz, csak nem tudunk róla!:'D Van egy barátom, aki nagyon hasonlít rád. Ő is szereti a nyuszikat és énekel, csakúgy, mint én:) Köszönömszépen, neked is! Várom, hogy írj! Sziaa^^

-Lehet mégis csak begyorsulnak az események és nem kell évekig várnom arra a találkozóra! Holnap be kell számolnom a többieknek... De óvatosnak kell lennem, mert Hoon hazajön. Tényleg meg kell beszélnem mindenkivel, hogy ez tabu Hoon előtt!-figyelmeztette magát Dongho, majd kikapcsolta a gépet. Gyorsan elment lefürdött, majd ágyba bújt és elaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése