2012. szeptember 21., péntek

Társkereső 2.rész




Másnap reggel Dongho viszonylag korán kelt, mert tudta, hogy Hoon hamarosan megérkezik és ébren akarta fogadni. Meg különben is be kell számolnia Soohyunnak a tegnapi chat-es beszélgetéséről. Miután kikászálódott az ágyból, rögtön a konyha felé vette az irányt, hogy reggelizzen. Soohyun már ébren volt és ott ült az asztalnál kávéját iszogatva.
-Hogy-hogy ilyen korán ébren vagy? Ez nem vall rád!-szólalt meg reggeli rekedtes hangján.
-Tegnap beszéltem Hoonnal telefonon. Azt mondta, hogy ma reggel hazaér. Úgy tervezem, hogy kimegyek elé a repülőtérre.-válaszolta Dongho kómásan.
-Oh, értem. És ezt miért csak most mondod?-kérdezte a leader.
-Tegnap már mindenki aludt, mikor elszabadultam a géptől.-mondta a maknae.
-Melyik játék volt olyan fontos, hogy nem tudtál velem beszélni?-vonta kérdőre Soohyun szerencsétlen Donghot.
-Kivételesen nem játszottam, hanem egész nap miattatok ültem a gép előtt és arra vártam, hogy valaki írjon azon az oldalon.-jött a flegma válasz.
-Oh tényleg az oldal! Mesélj! Történt valami?-örült meg a vezető.
-Rám ít egy Nyuszifiú nevezetű személy és beszélgettünk egy kicsit, de nem volt semmi különös.-mesélte unottan Dongho.
-Hmm Nyuszifiú...ismerős név...de honnan?-töprengett Soohyun.
-Az én álnevem Nyuszilány...pabo Hyung!-nevette el magát Dongho.
-Azt tudom, de mintha már találkoztam volna a Nyuszifiúval is...na mindegy. Nekem aztán rendesen írjál vissza! Tudod, hogy addig nem törölheted magad, míg nem találkozol valakivel.-emlékeztette a vezető a szabályokra társát.
-Tudom, tudom...minél előbb végezni akarok vele. De most megyek, ha nem bánod, mert nem érek ki Hoon elé.-mondta a maknae, majd megindult a szobája felé, ám megtorpant, mert eszébe jutott, hogy meg kéne kérnie a leadert, hogy Hoonnak ne említsék meg ezt a dolgot.
-Leadershi!-szólalt meg nyújtott hangon.
-Igen, mit szeretnél?-vonta fel szemöldökét Soohyun.
-Nem lehetne Hoon elől titokban tartani ezt a chat-es dolgot? Tudod, hogy mennyire félt engem és nem örülne, ha megtudná, hogy egy ilyen oldalon fent vagyok.-kezdte el mondandóját Dongho.
-Igen, tudom és teljesen igazad van. Szólok a többieknek is.-mondta kedvesen a leader.
-Köszönöm, ígérem meghálálom!-örvendezett a kis Baba, majd ugrándozva bement a szobájába.
Mielőtt rendbe szedte volna magát, bekapcsolta a gépet, hogy megnézze, nem kapott-e újabb üzenetet. Kapott. Rögtön megnyitotta és olvasni kezdte:

Jó reggelt! Remélem jól aludtál! Én remekül, bár korán kellett kelnem:| Most éppen egyedül utazom és hosszú az út hazáig. Jó lenne, ha itt lennél velem és beszélgethetnénk!^^

-Omo! Azt akarja, hogy ott legyek vele! De édes! Kíváncsi vagyok, hogy nézhet ki...Na de most gyorsan vissza kell írnom, mert elkések.-beszélt magában Dongho.

Jó reggelt neked is! Jól aludtam, köszönöm. Viszonylag én is korán keltem, mert dolgom van. Pedig úgy aludnék még:3 Nem jó dolog egyedül utazni. Szívesen írnék neked, hogy ne unatkozz, de sajnos nem leszek itthon! Amúgy már tegnap észrevettem, hogy nincs kint egyetlen képed sem. Elmondanád, hogy nézel ki?:$

Miután elküldte a választ, gyorsan kikapcsolta a gépet és elment Hoon elé a reptérre. A gép szerencsére késett öt percet, így pont odaért. Hoon nem tudja, hogy bartja kiment elé. Dongho meglepetést akart szerezni neki. Mikor meglátta Hoont, elbújt egy oszlop mögé és megvárta míg elmegy mellette, majd hátulról letámadta.
-Hyuuuuuung!-kiabálta Dogho és rácsüngött egy hete nem látott barátja hátára.
-Ohh Dongho! Hát te hogy kerülsz ide?-kérdezte meglepődötten Hoon.
-Meglepetés! Gondoltam örülnél neki, ha valaki kijönne eléd.-mondta a kis maknae egy széles vigyorral az arcán.
-Köszönöm!-mondta Hoon boldogan, majd átölelte társát.
-Milyen volt a családoddal?-kérdezte Dongho.
-Jó volt újra látni őket. Meg egy kicsit pihentem is. És milyen volt itthon a többiekkel?-érdeklődött Hoon.
-A szokásos. Kiseop és Kevin folyton civakodnak, Eli meg szemétkedik. Magányos voltam nélküled.-mesélte a maknae.
-Hoztam neked ajándékot! Remélem megbocsátod, hogy itt hagytalak az őrültek között.-nevetett fel Hoon.
-Ahh muti meeeg!-sikkantott fel Dongho.
-Majd otthon megkapod, mert valahol a táskám mélyén van.-mondta bociszemekkel Hoon.
-Hmp. De akkor siessünk haza!-jelentette ki Dongho, megfogta barátja kezét és elkezdte vonszolni maga után.
Egy fél óra múlva otthon is voltak. Arra a többiek is felkeltek és nagy örömmel fogadták Hoont.
-Látom hazataláltál. Sőt még díszkiséreted is van.-mondta Eli csipkelődve.
-Igen. Ne piszkáld szegény Donghot! Tök rendes tőle, hogy elém jött.-nézett Hoon Elira szúrós szemmel.
-Nyugi, nem kell megölni a tekinteteddel.-nevetett a galamb.
-Nem vagy éhes? Ettél? Mindjárt kész lesz a kaja.-kérdezte Kevin aggódva.
-Anya rendesen teletömött, már nem is látszanak a kockáim, de eszek mindjárt, csak lepakolok.-felelte Hoon viccelődve.
-Bezzeg engem nem kérdezel meg!-vetette oda Eli Kevinnek.
-Te ma már ettél eleget! De ha ilyen telhetetlen vagy, akkor majd csinálok neked valami desszertet. Addig igyál RedBull-t.-mondta Kevin.
-Hmm desszert...jól hangzik. A szavadon foglak!-nevetett egyet a galamb, majd elvonult.
Közben AJ, Kiseop és Soohyun is megjöttek az edzőteremből.
-Üdv itthon!-szólalt meg először AJ.
-Hello! Jó hogy itt vagy, Dongho már hiányolt.-köszöntötte Kiseop.
-Hyuuung!-nyüszített egyet Baba szégyenében.
-Sziasztok! Tudom.-felelte Hoon büszkén, mjd a mögötte álló maknaera pillantott.
-Szerbusz Hoon! Kipihented magad?-kérdezte Soohyun.
-Szia! Igen, jót tett egy kis nyugalom, de azért hiányoltalak titeket.-felelte Hoon mosolyogva.
Dongho megvárta, míg Hoon lepakol a szobájába, majd kimegy a konyhába enni. Gyorsan odament a géphez és lecsekkolta a postaládáját. Megint van egy üzenet:

Örülök, hogy jól aludtál! Biztos aranyosan alhatsz, szívesen megnéznék egy képet rólad!:$ Semmi baj, majd alszom. Szeretek titokzatos lenni, így talán mindenki fantáziál rólam, hogy nézhetek ki:D Szerintem úgy sokkal izgalmasabb egy találkozó, ha az illetők akkor látják egymást először. Legalább nincsenek előítéletek:) Ezért nem is baj, hogy nem látok rólad képet. Természetesen kíváncsi vagyok rád, de remélem egyszer lesz alkalmunk találkozni és akkor élőben gyönyörködhetem benned^^

-Hmm, ez az emberke tényleg nagyon titokzatos. Én majdnem mindent elmondok neki, ő meg itt játszadozik. Bár ha jobban belegondolok, teljesen igaza van. Sokkal jobban kíváncsivá tudja tenni a másikat, biztos könnyen megy neki az ismerkedés... Mi van, ha nem én vagyok az egyetlen, akivel beszélget és valaki mással találkozik előbb? Az nem lehet! Muszáj velem találkoznia! Nem csinálhatom ezt életem végéig!-motyogott az orra alatt Dongho.
-Mit nem csinálhatsz életed végéig?-kérdezte tőle Hoon.
A kis maknae annyira bele volt merítkezve gondolataiba, hogy észre sem vette, mikor társa bejött a szobába.
-Hyuung! Megijesztettél!-csapta le laptopja tetejét, majd fordult hátra Dongho.
-Bocsi, nem akartalak megijeszteni. Miben mélyültél el ennyire, hogy az ajándékod sem érdekel?-tette fel a kérdést Hoon.
-Áhh semmi különös, csak egy játékkal vacakoltam. Hol az ajándákom?-terelte el a szót Baba.
-Itt van, tessék!-nyújtott át egy kis dobozkát Hoon.
-Mi ez?-kérdezte Dongho kíváncsian.
-Nyisd ki és meglátod!-felelte Hoon.
Dongho gyorsan letépte a csomagolást és kinyitotta a dobozt. A dobozban egy nyuszi alakú telefondísz feküdt.
-Jujj ez nagyon aranyos! Köszönöm Hyung!-kiabált a kis maknae nagy örömmel, majd Hoon nyakába ugrott.
-Örülök, hogy tetszik.-mosolygott Hoon és viszonozta az ölelést. Nekem aztán tedd fel a telefonodra!-tette még hozzá gyorsan.
-Nyugi, most azonnal felteszem.-mondta Dongho és már nyúlt is a telefonjáért.
-Helyes. Lenne kedved folytatni a filmet, amit elkezdtünk?-érdeklődött Hoon.
-Persze!-válaszolta egy mosollyl a kis maknae.
-Oké, akkor gyorsan elmegyek lefürdeni, aztán utána nézhetjük is.-mondta Hoon.
-Jó.-felelte Dongho. Addig legalább lesz időm válszolni Nyuszifiúnak-gondolta magában.
Miután Hoon elhagyta a szobát, rögtön nekiállt, hogy kész legyen, mire barátja visszatér.

Még nem volt szerencsém magamról alvós képet látni, de lehet, hogy jobb is. A képet illetően pedig teljesen igazad van, jó kíváncsivá tudod tenni az embert:D Én is remélem, hogy sikerül találkoznunk:$ Vannak olyan helyek, ahol szeretsz sétálni?

Mire Hoon végzett a fürdéssel, arra Dongho kilépett a chat-ből és bekészült a filmnézéshez. Hozott egy kis rágcsálnivalót a konyhából, majd letelepedett a laptoppal együtt az ágyra. Hoon nem sokkal később belépett a szobába, leült Dongho mellé és elkezdtek mozizni. Körülbelül 2 óráig tartott a film, utána Hoon elment a saját szobájába aludni. A kis maknae gyorsan lefürdött, rendet tett a saját szobájában, majd újra belépett a chat-be. Természetesen egy újabb üzenet várta:

Van egy-kettő hely, ahol szívesen bóklászok szabadidőmben. Szeretek a szabadban lenni és a tájban gyönyörködni. Néha jól jön egy kis csend és magány. De a barátaimmal is szoktunk mászkálni a városban, legtöbbször enni vagy karaokezni megyünk. Amúgy ha már ennél a témánál tartunk, mi jót csinálsz a hétvégén?:)

-Ez azz! Úgy néz ki hamarabb eljön a találkozó ideje, mint godoltam! Most okosnak kell lennem!-örvendezett Dongho.

Értem. Megértelek, néha tényleg jó egyedül lenni, de nincs valami sok időm. Meg inkább társas lény vagyok:D Még nem terveztem semmit sem. Te?:)

Dongho alig bírta kivárni, hogy megérkezzen a válasz. Most a percek is óráknak túntek neki. Bízott benne, hogy a fiú felajánlja, hogy találkozzanak és akkor letudja a dolgot, nem kell többet sunyiban írogatnia, nem kell attól félnie, hogy lebukik Hoon előtt. Újabb levél érkezett:

Oh de jó, a hétvégén én is ráérek!^^ Nem lenne kedved találkozni?:$ Élőben jobban meg tudnánk ismerni egymást és akkor arra is lenne alkalmam, hogy elvigyelek az egyik kedvenc helyemre:)

-Juppiiííí! Ez a fiú olvas a gondolataimban!-ugrándozott örömében Dongho. Gyorsan válaszolt is:

Rendben, találkozzunk!^^ Nagyon örülnék neki, ha láthatnám a számodra kedves helyeket. Hol és mikor?:)

A kis maknae nem bírt magával, nem tudott megülni egy helyben. Fel-alá mászkált a szobájában. Izgalmában azt sem érezte, hogy mennyire fáradt. Most nem érdekelte semmi, csak az, hogy megbeszéljenek mindent és vége legyen ennek a dolognak.

Nem is tudom... Mit szólnál hozzá, ha a világító szökőkútnál találkoznák szombaton este 8kor?:3

-Ohh tökéletes, az nincs olyan messze innen.-beszélte meg magával Dongho.

Rendben, az tökéletes! Akkor szombaton találkozunk!:) Most viszont megyek aludni, mert későn van és fáradt vagyok. Jó éjt! Sziaa!

Dongho kicsit megkönnyebült, hogy sikerült a dolognak ezt a részét megoldania. Most már csak azt kell kitalálnia, hogy mit mond Honnak, hova megy szombaton. De ezt majd Soohyun segítségével megoldja, gondolta magában, bemászott az ágyba és rögtön mély álomba zuhant.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése