2012. december 26., szerda

BigBang 10.rész



X. – Kerti parti

A telefonom egy fél órás folyamatos csörgés után végre csendben maradt. Borzalmasan rossz éjszakám volt, nem tudtam aludni. Körülbelül háromszor mentem le a konyhába vizet inni, de az sem segített. Nem tudtam elhinni, hogy GD ilyenre képes a legjobb barátjával szemben. Taeyang mesélte, hogy mindent megszerez magának, de azt nem gondoltam volna, hogy ilyen durva eszközöket is használ. Az a maradék szimpátia is eltűnt, amit iránta éreztem. Valamikor hajnalban végre álomba merültem, de szerintem mindezt a haragomnak köszönhetem. Reggel 9körül arra ébredtem, hogy pittyeg a telefonom. Nagy nehezen odamásztam érte és megnéztem ki írt. Taeyang volt az, így megnyitottam az üzenetet.

Szia! Tegnap este hívtalak, de nem vetted fel, biztosan aludtál. Csak azt akartam mondani, hogy holnap lesz GD szülinapja és a többiek kitalálták, hogy kerti partit szerveznek. Őszintén szólva a tegnapiak után nekem nem sok kedvem van hozzá, de muszáj. Arra gondoltam, hogy átjöhetnél, akkor talán túlélem. Kérlek írj!:3

~Jajj ne, már csak ez hiányzott! Hogy a fenébe tudnám őt ünnepelni, mikor meg tudnám fojtani!? De nem hagyhatom egyedül szegény Taeyangot, erőt kell vennem magamon.

Szia! Ne haragudj, hogy nem vettem fel! Rendben átmegyek. Kell valamit segíteni?

Tudsz tortát sütni? Akartunk venni, de mivel hétvége van, már be van zárva a cukrász.

Igen, tudok. Vannak is itthon hozzávalók.

Menni fog egyedül?

Majd szólok húgomnak, hogy segítsen. Tényleg, átvihetem őt is délután?

Persze, nyugodtan. Minél többen vagyunk, annál jobb. Akkor majd 3kor találkozunk. Addig is vigyázz magadra!:3

Rendben,vigyázok!:) 

Miután megbeszéltük a dolgokat, rendbe szedtem magamat és reggeliztem. Szerencsémre Zsófi pont arra tévedt.
-Lenne kedved átjönni délután egy kerti partira? GD-nek szülinapja lesz és mi is meg vagyunk hívva.
-Persze, szívesen megyek.-felelte rögtön.
-És tudnál segíteni tortát sütni?-kérdeztem.
-Aha. Mikor kezdjük?-érdeklődött.
-Akár most is.-válaszoltam.
-Jó. Hogy állnak a dolgok Taeyanggal?-kíváncsiskodott.
-Ne is kérdezd. Kész bonyodalom az egész.-feleltem szomorúan, miközben pakoltam elő a szükséges holmikat.
-Na miért?-kérdezte aggódva.
-GD folyton bekavar.-válaszoltam röviden.
-Nem lennék a helyedben. Próbálj meg nem törődni vele és akkor talán megunja.-tanácsolta húgom.
-Már próbáltam, de csak rosszabb lett. Átment zsarolósdiba.-mondtam.
-Akkor nem tudom. Maradj mindig Taeyang közelébe és ne adj neki esélyt arra, hogy hozzád szólhasson.-mondta újabb ötletét.
-Ez nem is rossz ötlet. És mi van veled meg TOP-val? Beszéltetek azóta?-kérdeztem.
-Igen, folyton felhív és üzeneteket ír. Nagyon rendes és azt hiszem kezd megtetszeni nekem.-felelte pirulva.
-Nah az tök jó. Még a végén előbb összejössz vele, mint én bárkivel is.-mondtam nevetve.
-Légy bátrabb és lépj te, ha Taeyang ilyen gyáva. Tudod már, hogy mit veszel fel?-érdeklődött Zsófi.
-Nem, még nem is gondolkoztam rajta.-vallottam be.
-Akkor majd én segítek.-kacsintott rám.
-Köszi, az jól jönne.-mondtam.
Végig beszélgettük az egész tortasütést, így elég hamar készen is lettünk. Nem is bánom, legalább hülyeségeken sem tudtam gondolkozni.  A torta csoki ízű lett, a tetején Boldog 24. születésnapot! felirattal, a szélén pedig kávémag díszítéssel. Miután végeztünk a tortával mindketten elmentünk fürdeni, majd segítettük egymásnak kiválasztani a megfelelő ruhát és kiegészítőket. Jól esett végre egy kis felüdülés, már napok óta nem nevettem ennyit. Órák múlva készen is voltunk, egymás mellett álltunk a tükör előtt.
-A biztonság kedvéért, ha Taeyang nem mindig ér rá, akkor ments meg, hogy GD ne szólhasson hozzám, kérlek!-néztem segélykérően.
-Ígérem segíteni fogok. De akkor cserébe beszélj rólam TOP-nak.-mondta.
-Megegyeztünk.-mosolyogtam rá, majd lementünk és elővettük a tortát a hűtőből. Pár perc múlva át is értünk a szomszédba.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Sziasztok! Micsoda meglepetés!-nézett TOP Zsófira.
-Hová tehetem a tortát?-kérdeztem, de nem is figyeltek rám, már elmerültek saját kis világukba.
Szerencsére megláttam Seungrit és odamentem hozzá.
-Szia! Meghoztuk a tortát.-szóltam hozzá.
-Szia! Bo-bocsánat a tegnapi miatt! Én…én nem akartam olyan durva lenni, csak....-kezdett bele feszülten.
-Semmi gond, felejtsük el, ami tegnap volt.-mondtam.
-Milyen tortát csináltatok? Megnézhetem?-kérdezte.
-Persze, megmutatom, csak tegyük le.-feleltem.
Seungri bevezetett a konyhába és letettem az asztalra a dobozt. A kis maknae rögtön kinyitotta, majd így szólt:
-Húú ez nagyon jól néz ki! Nem csak a rajzolásban vagy zseni, hanem a sütés-főzésben is!
-Köszönöm. Anyától tanultam.-magyaráztam.
-Na gyere menjünk ki, nézzük meg a többieket, hogy állnak a díszítéssel.-ajánlotta fel a maknae.
Gyorsan betettük a tortát a hűtőbe, majd hátramentünk a kertbe. TOP és Zsófi párt díszt rakott fel, Taeyang pedig az asztalt terítette. Háttal állt nekem, így nem vett észre. Halkan odaosontam mögé és így szóltam:
-Remekül néz ki.
-Szia! Köszönöm, de a tiétek szebb volt.-mondta egy hatalmas mosollyal.
-A tortát betettük a hűtőbe. És CD-t is hoztam, amin csak a ti számaitok vannak.-mondtam.
-Még a zenére is gondoltál, rendes tőled. Daesung mindjárt itt lesz GD-vel.-jegyezte meg Taeyang, ahogy órájára pillantott.
-Mi készen vagyunk!-jött oda TOP.
-Minden kész, akkor várnunk kell.-jegyezte meg Seungri.
Nem is kellett sokat várnunk és meghallottuk az autó hangját. Amikor GD és Daesung kiléptek a hátsó ajtón, mi elkiáltottuk magunkat:
-Meglepetés!
GD arcán egy hatalmas mosoly jelent meg. Először nem is tudta, mit mondjon.
-Szóval mégsem felejtettétek el a szülinapomat.
-Isten éltessen Hyung!-szaladt oda hozzá Seungri és a kezébe nyomta ajándékát.
-És még ajándékot is kapok.-nézett rám huncut szemekkel.
Én elfordítottam fejemet.
~Undorító vagy Kwon Jiyong!-gondoltam magamban.
Mikor a többiek is lerohamozták ajándékaikkal, akkor gyorsan bementünk Zsófival a tortáért, meggyújtottuk rajta a gyertyákat és kivittük. A többiek addig helyet foglaltak az asztalnál. Mindannyian minket néztek, hát nem kell mondanom, mennyire zavarba jöttem. Nagyon rá kellett koncentrálnom, hogy ne tálaljam le a tortát. Végre odaértem az asztalhoz, de kicsit be kellett hajolnom, hogy elérjem. GD szemei még mindig rajtam nyugodtak, éreztem, ahogy végignéz rajtam. Én gyorsan Taeyang szemeibe néztem, hogy lenyugodjak, pedig legszívesebben odamentem volna GD-hez és újabb pofonnal ajándékoztam volna meg.
-A lányok sütötték neked, hát nem remek?-kérdezte tőle lelkesedve Seungri.
-Köszönöm.-bökte ki őnagysága.
-Fújd el a gyertyákat és kívánj valamit!-szólalt meg Daesung.
GD úgy is tett. Kíváncsi voltam rá, hogy mit kívánhat, bár biztos voltam benne, hogy valami gonoszságot. Miután végzett, mindenkinek vágott egy szeletet. Szerencsére mindenkinek ízlett, még G-Dragon is csak úgy falta. Sokat hülyéskedtünk, nevettünk, történeteket meséltünk egymásnak, a tagok össze-vissza piszkálták egymást, jól éreztük magunkat. Még én is. Meg is lepődtem. Mondjuk próbáltam kerülni GD, egyre közelebb ültem Taeyanghoz, a végén már átkarolta vállamat és teljesen magához húzott. Azt hiszem ezt nem kellett volna, mert G-Dragon szeme rögtön villant egyet a méregtől. Úgy tettem, mintha nem vettem volna észre, Zsófit és TOP páros felé figyeltem. Jó volt látni, hogy ilyen jól kijönnek egymással. TOP teljesen bele volt zúgva tesómba, látszott rajta, hogy igyekszik. Taeyang és Daesung felálltak, hogy elkezdjék sütni a húsokat a grillen. Nem akartam egyedül lenni, gyorsan körbenéztem, hogy kihez menekülhetnék, mielőtt GD kap az alkalmon. Húgom éppen mosdóba ment, így odamentem TOP-hoz.
-Na jól érzed magad?-kérdeztem nevetve.
-Igen, remek társaságom van.-felelte.
-Örülök, hogy ezt mondod. Ő is ezt gondolja rólad, szóval nyugodtan léphetsz, nem fogsz csalódni.-súgtam oda neki.
-Tényleg?-nézett rám boldogan a rapper.
-Megkért rá, hogy szóljak róla pár jó szót, de szerintem erre semmi szükség. Látom rajtad, hogy teljesen odavagy érte. És összeilletek. Zsófinak egy ilyen pasi kell, aki megvédi és óvja, akár egy porcelántárgyat. De van egy vicces és kissé visszahúzódó éned is, ami szintén fontos.-magyaráztam.
-Hát köszönöm az infókat. Én is segítsek neked?-kérdezte.
-Ha tudsz valamit, akkor ki vele!-válaszoltam.
-Múltkor tök véletlenül benyitottam Taeyanghoz, amikor fürdött és szerelmes számokat énekelt. Mindig is szeretett énekelni meg táncolni, de amit most művel, az tuti miattad van.-mondta.
Nem tehettem róla, de akaratlanul elmosolyodtam és tekintetemmel megkerestem őt. Éppen egy húst fordított meg a grillen, aztán felnézett. Szemeink találkoztak. Ő is elmosolyodott.
-Igen csak fűtött köztetek a levegő.-állt be elém Zsófi.
-Jajj hagyjál már!-ütöttem meg finoman vállát, majd mindketten elnevettük magunkat.
Seungri eközben berakta a CD-t, amit hoztam. TOP rögtön megfogta húgom kezét és táncolni hívta. Megint egyedül maradtam. Töltöttem magamnak egy pohár italt, hogy lenyugtassam magam. Lehet, hogy nem ez volt a legjobb döntés, de ott helyben ez jutott eszembe.
-Magadban iszogatsz?-szólt rám hátulról Seungri.
Kicsit meglepődtem és felborítottam egy másik poharat. A folyadék sebesen terjedt szét az asztalterítőn. Gyorsan felkapkodtunk mindent és leszedtem a terítőt.
-De béna vagyok!-nyüszörögtem.
-Semmi gond, előfordul ilyesmi és van mosógép, ami kimossa.-nyugtatgatott Seungri.
-Mi történt?-jött oda G-Dragon.
-Csak egy kis baleset.-felelte a maknae.
-Na mi van? Sokat ittál?-kezdte el szekálni szerencsétlen Seungrit.
-Nem ő volt, hanem én.-szóltam közbe.
-De én miattam történt, mert megijesztettelek.-tette hozzá a maknae.
-Na én megyek, megnézem hogy állnak a fiúk.-szóltam és elindultam.
-Menekülsz előlem?-szólt utánam G-Dragon.
-Nem. Miért, kéne?-szóltam vissza.
Nem mondott semmit, csak egy hülye vigyorral a fején távozott. Én pedig Taeyang irányába vettem utamat.
-Nem kell segítség?-érdeklődtem.
-Nem, köszi. Mindjárt végzünk.-felelte Daesung.
-Jól vagy?-kérdezte Taeyang.
-Persze. Miért kérdezed?-néztem rá furán.
-Csak kérdeztem.-válaszolta röviden.
Most vagy igazat mondott, vagy Daesung előtt nem akarta elmondani. Inkább a másodikra tippelek. Mivel nem kellett a segítségem, leültem az asztalhoz. Nemsokára a többiek is csatlakoztak és befaltuk az összes húst, amit a fiúk csináltak. Jó párszor koccintottunk is, a poharaink csak úgy töltődtek egymás után. Mondanom sem kell, hogy ekkor már eléggé elszabadult mindenki és meglátszott rajtunk a fogyasztott mennyiség. Kajálás után segítettem Taeyangnak leszedni az asztalt, nem bírtam nézni, hogy mindent ő csinál. Bár nagyon férfiasnak láttam, hogy még ilyenkor is mindent megtesz GD kedvéért, pedig nem érdemelné meg. Miután végeztünk, mi is nekiálltunk táncolni. Először pörgősebb számok mentek, amire mindannyian össze-vissza ugráltunk és kiabáltunk. Aztán jött egy lassabb szám. Lassúztam Taeyanggal, Zsófi pedig TOP-val. Daesung és Seungri a vicc kedvéért párba állt. GD sértődötten félrevonult és messziről bámult minket. Nem tudom, mi ütött belém, de élveztem, hogy idegesíthetem G-Dragont. Egyre jobban odabújtam Taeyanghoz.
-Fázol?-kérdezte aggódva.
-Nem, csak imádom az illatodat.-csúszott ki számon.
-Én nem csak az illatodat imádom.-mondta.
Felnéztem rá, hogy lássa arcomat, mennyire örülök annak, amit mondott. Egyre közelebb hajoltunk egymáshoz és egy forró csókban olvadtunk össze. Mikor vége lett a számnak, elengedtük egymást és elmentem mosdóba. Éppen visszafelé tartottam, mikor valaki hirtelen megragadott és egy sötét helyre vonszolt. Nem láttam semmit, így meg kellett kérdeznem, hogy ki áll velem szemben:
-Taeyang te vagy az?
Nem jött válasz, csak egy ujjat éreztem számon, mely csendre utasított. Újra meg akartam szólalni, de az a valaki nekinyomott a falnak és közelebb lépett hozzám. Meleg lehelete csiklandozta nyakamat. Testemen akaratlanul végigfutott a libabőr, minden szó belém fagyott. Nyeltem egy nagyot, majd vettem egy mély levegőt.
~Ez az illat…-gondoltam magamban, de nem tudtam befejezni gondolatmenetemet, mert az illető ajkai vadul enyémnek csapódtak.
A hirtelen mozdulatra nem voltam képes rögtön reagálni, így beletelt egy kis időbe, mire magamhoz tértem és egy mozdulattal félre akartam lökni őt. Ám nem sikerült, mert számított rá és lefogta kezeimet. Megpróbáltam elfordítani fejemet, de azt sem tudtam. Csak lábam maradt szabadon, így hát meglendítettem azt és sípcsonton rúgtam az illetőt. Ezzel a mozdulattal végre elértem célomat, a szorítás meglazult kezeimen. Egy hirtelen mozdulattal kiszabadítottam azokat és meglöktem a sötét alakot, aki egy puffanással a földön végezte. A házban mögöttem felkapcsolódott a villany és végre megláttam, hogy ki tette velem mindezt. Egyértelműen GD volt az.
-Te meg mi a frászkarikát művelsz? Teljesen elment az eszed?-förmedtem rá, ahelyett, hogy távoztam volna.
G-Dragon felkelt a földről és így szólt:
-Azt ne mondd, hogy nem élvezted.
Itt teljesen betelt a pohár. Legszívesebben elkezdtem volna ordibálni és százszor megütöttem volna, de jobbnak láttam, ha elmegyek. Azonban a dolgoknak még korántsem voltak végük. Alig tettem meg pár lépést, éppen csak kiértem a fényre, mikor GD megint megragadta kezemet.
-Hová indulsz? Még nem végeztem!-mondta arcomba.
-Mit akarsz csinálni? Már megkaptad, amit akarsz!-vágtam a fejéhez.
-Azt te csak hiszed. Amíg nem csókolsz vissza normálisan, addig nem engedlek el.-szögezte le.
-Azt akarod, hogy nekiálljak kiabálni?-kérdeztem dühösen.
-Nyugodtan, de nagyon jól tudod, hogy te jársz rosszul.-mondta könnyedén.
-Megint zsarolsz? Mondd, te ezt élvezed?-érdeklődtem, közben könnyen szöktem szemembe.
-Nem, egyáltalán nem. De sehogy sem tudom elérni, hogy figyelj rám. A mai napot meg különben is te és Taeyang kezdtétek.-válaszolta.
-Soha nem is fogod! A maradék kis szimpátiádat is eljátszottad, ami volt!-vágtam a fejéhez.
Amint ez kimondtam, megláttam GD szemében a kegyetlen haragot. Megijedtem, nem tudtam, hogy mit fog velem csinálni, de tudtam, hogy nem lesz kellemes és azt is, hogy magamnak köszönhetem.
~Kellett nekem szívatnom!-gondoltam magamban kétségbeesetten és könnyeim egyre gyorsabban folytak végig arcomon.
Amilyen gyorsan felgyülemlett a gonoszság szemeiben, olyan gyorsan távoztak is. Mikor meglátta könnyeimet, teljesen más arckifejezése lett. Felemelte kezeit és hüvelykujjával letörölte könnyeimet. Hátralépett két lépést és pont akkor megjelent Taeyang.
-Téged kerestelek! Hol voltál?-kérdezte és közelebb lépett.
Lehajtottam fejemet, hogy ne lássa meg, hogy sírok, de elkéstem. Észrevette.
-Te sírsz? Mi a baj? Mit csináltál vele?-fordult rögtön GD felé.
-Nem csinált semmit. Éppen próbált megvigasztalni. Az előbb véletlenül kiborítottam egy pohár italt és eláztattam a terítőt.-mondtam gyorsan, mielőtt Taeyang behúzott volna egyet társának. Láttam GD arcán, hogy egy nagy kő esik le szívéről, amiért nem köptem be.
-Miért nem szóltál nekem?-kérdezte Taeyang.
-Nem akartam szólni senkinek. Itt sírdogáltam magamban, mikor G-Dragon idejött hozzám.-hazudtam.
-Ne sírj ilyen apróság miatt, nincs semmi baj. Gyere ide!-húzott oda magához és szorosan átölelt.
Jól esett meleg ölelése azok után, amiket át kellett élnem. Nem tudom miért védtem meg GD-t. El kellett volna mondanom mindent, de mégsem tettem. Nem értettem magamat. Láttam, ahogy a vezető csendben távozik. Nemsokára én is megnyugodtam és visszamentünk a többiekhez. Szerencsére a többiek is úgy gondolták, hogy legyen vége a bulinak és hazamehettem. Zsófi és TOP még elmentek egyet kettesben sétálni. Remélem nekik jobban sikerül az estéjük, mint nekem. Otthon órákig álltam a zuhany alatt és százszor átmostam karjaimat, valamint számat, hogy ne emlékezzek a dolgokra. Fürdés után bebújtam az ágyba és újra elkezdtem sírni. Kaptam egy nyugtató sms-t Taeyangtól, de most ez sem segített. Mikor teljesen kifáradtam a sírásban, akkor aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése