2013. március 2., szombat

MBLAQ 3.rész



Nara szemszöge:

-Hol laktál?-tette fel a kérdést, amitől féltem.
Nem tudtam, mit tehetnék. Féltem, hogy mi történik, ha kiderül minden. De hazudni semmiképpen sem akartam. Már éppen el akartam mondani az igazat, mikor megcsörrent Seungho telefonja.
-Ne haragudj, de ezt fel kell vennem.-nézett rám bocsánatkérő szemekkel.
-Semmi gond, vedd csak fel nyugodtan.-feleltem.
~Hallo?
~Szióó! Mit csinálsz? Arra gondoltam, hogy összefuthatnánk és beszélgethetnénk egyet. Már elég régen volt egymásra időnk.
~Miért, mit csinálsz?
~Csapot szerelek.
~Oh értem. És holnap?
~Holnap vásárolni megyünk. Nem emlékszel?
Abban a pillanatban tudtam, hogy JiNával beszél.
~Oh tényleg. Akkor holnap után?
~Azt hiszem akkor ráérek.
~Remek, akkor ne csinálj programot!
~Oké. Na de most leteszem. Akkor majd még megbeszéljük. Szia!
~Már alig várom! Sziaa!
-Valami baj van?-kérdeztem.
-Nem, nincs. Csak JiNa találkozni szeretne velem, biztos a munka miatt.
-Oh értem. Ma délután kerestem pár boltot a neten, remélem találunk valami jó anyagot.-tereltem el a szót.
-Ne aggódj, biztos vagyok benne, hogy remekül el fogod készíteni a ruhákat.
Éreztem, hogy szavai hallatán arcom pirosodni kezd.
-Na jobb, ha most megyek. Hagylak pihenni. Remélem majd máskor tudjuk folytatni a beszélgetést.-állt fel a kanapéról.
-Rendben, én is. Akkor holnap délután 1kor találkozunk a ház előtt.
-Jó, szólok a fiúknak is, hogy legyenek készen.-mondta, miközben az ajtóhoz értünk.
-Köszönöm. Akkor szia!
-Szia!-köszönt el, majd elhagyta a lakásomat.
Miután Seungho elment, elmostam a csészéket. Mikor beléptem a fürdőbe, megláttam kiterített pólóját.
~Ohh itt maradt. Mindegy, ma már nem zavarom vele, majd holnap visszaadom neki.-gondoltam.
Gyorsan lezuhanyoztam, majd bementem hálószobámba. Kivettem a fiókból egy kis könyvet. Ebben a könyvben tartottam az összes gyerekkori emlékemet. Tele volt rajzokkal és fényképekkel. Kinyitottam, majd szép lassan lapozgatni kezdtem. Az utolsó oldalon lévő képnél leragadtam. Én voltam rajta és a gyerekkori barátom, Seungho. Percekig néztem a képet és hasonlóságot fedeztem fel közte meg a mostani Seungho között. Valami azt súgta nekem, hogy ők egy és ugyanazon személyek. Ez volt az utolsó gondolatom aznap, majd álomba merültem.
Másnap megreggeliztem, felöltöztem és mentem is dolgozni. Mikor megérkeztem, JiNa volt az első ember, akibe beleütköztem.
-Szia!-köszöntem.
-Szia! Meg van már az időpont, hogy mikor kezdődik a bevásárlókörút?-kérdezte.
-Igen. 1kor találkozunk a fiókkal a ház előtt.-válaszoltam.
-Rendben, akkor én is odamegyek. Van már valami ötleted, hogy merrefele megyünk?
-Felírtam mindent egy lapra. Itt is van.-vettem elő egy cetlit a táskámból és nyújtottam felé.
-Hmm…a kozmetikai bolt is pont útba esik. Most viszont mennem kell, lesz egy termékbemutató, amin ott kell lennem.
-Rendben.
-Jajj majdnem elfelejtettem. A főnök téged keres.
-Köszönöm, hogy szóltál.
~Vajon mit akarhat?-kérdeztem magamtól, közben elindultam az irodája felé.
Mikor odaértem, kopogtattam.
-Jöjjön be!-kiabált ki.
Bementem és meghajoltam.
-Úgy hallottam keresni tetszett.-mondtam.
-Igen. Szeretném látni a terveket. Beszéltem a srácokkal és le voltak nyűgözve. Kíváncsi vagyok én is.
-Örülök, hogy elégedettek.-mondtam és előkapartam a terveket.
-Hm tényleg jók és eredetiek. A hozzávalók is meg vannak már?
-Még nincsenek, ma délután megyünk értük.
-Helyes. Majd kérem mutassa meg, ha készen lesz.
-Rendben.
-Most elmehet.
Miután kijöttem az irodából, sajátomba mentem és nekiálltam dolgozni. Ebédszünetben gyorsan megebédeltem majd elindultam hazafelé. Pontban egykor ott álltam a megbeszélt helyen a tagokkal együtt, csak JiNa nem ért oda.
-Hol lehet JiNa?-kérdeztem.
-Mindig késik.-jegyezte meg G.O.
-Ott jön.-mutatott Thunder egy szürke autó irányába.
-Ne haragudjatok, hogy késtem, de elhúzódott a termékbemutató.-mondta, miután kiszállt autójából és odasietett hozzánk.
-Na induljunk!-mondta Mir izgatottan.
Egy fél óra múlva már az első boltban válogattunk a rengeteg gyönyörű anyag közül. JiNa folyamatosan Seunghon lógott. Próbáltam a munkámra koncentrálni, de nem mindig sikerült. Hirtelen megláttam egy a legfelső polcon lévő fekete anyagot, mely majdnem csillogott a fényben. Odamentem, hogy levegyem, de nem értem el.
-Segítsek?-hallottam meg G.O hangját a hátam mögött.
-Igen, légyszi.-feleltem elpirulva.
-Jó tapintása van.-állapította meg.
-És nem szakad könnyen.-tettem hozzá.
-Látom tudod mi kell nekünk.
-Hát jó munkát szeretnék végezni. Egyébként régóta ismeritek JiNát?-érdeklődtem.
-Amióta debütáltunk, ő a sminkesünk. Eléggé akaratos és ragaszkodó, de rendes lány. Úgy veszem észre, hogy jó ideje próbálkozik Seunghonál, de hiába, mert ő nem foglalkozik a lányokkal.-magyarázta G.O.
-Értem. Pedig biztos sokan futnak utána.
-Mi sem értjük igazán a fiúkkal. Ha nekem udvarolnának ennyire, tuti örülnék.
-Oh, ez remekül néz ki!-jött oda Joon.
-Tudom, meg is vesszük.-feleltem.
Joonnal odamentünk a pénztárhoz és fizettünk. Következőnek egy kiegészítőkkel teli áruházba léptünk be. Rengeteg kalap, öv, kesztyű és ékszer volt mindenütt felaggatva a szivárvány minden színében. Először egy láncos övhöz léptem oda, majd a kesztyűkhöz. Többet is végignéztem, mígnem felvettem egy feketét, melyen apró ezüst szögecsek voltak.
~Ez jó lenne Seunghonak. Csak fel kellene próbálnia…-gondoltam magamban, majd körbenéztem.
JiNa éppen egy kalapot nyomott Seungho fejére szórakozásképpen. Vettem egy nagy levegőt, majd odamentem.
-Felpróbálnád ezt, hogy jó-e?-nyújtottam oda neki a kesztyűt.
-Persze.-felelte, miközben levette a kalapot és visszatette helyére.
-Tökéletes és tetszik is.-felelte.
-Örülök, hogy tetszik. Azt hiszem kettőt veszünk ebből, kell egy Mirnek is.
-Mir idejönnél egy kicsit?-szólt oda neki Seungho.
A maknae rögtön odasiett.
-Igen?
-Próbáld fel ezt kérlek.-adtam neki is egy pár kesztyűt.
-Tök jól néz ki! És jó is rám. Gyere, nézd meg a gyűrűket is, Thunderrel kinéztünk egyet-kettőt.
-Jó ötlet, mutasd meg őket.
Mir odavezetett a pulthoz. Seungho is jött utánunk.
-Thunder mutasd meg, melyikekre gondoltál.
-Ott, arra a vastag feketére. De az a kettős ezüst se rossz.
-Hm, tényleg jól néznek ki. Meg nekem még az a nagy is tetszik.
Sok próbálgatás után végre kiválasztottuk a legjobbakat. Ezután a kozmetikus boltba mentünk JiNa kedvéért. Én is körbenéztem. Nem vagyok az a nagyon kenceficélős típus, de egy bronzos szemhéjfesték nagyon megtetszett. Gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e vagy ne, mikor Seungho jött oda hozzám:
-Jól állna rajtad.-jegyezte meg.
-Kö-köszönöm.-feleltem elpirulva.
-Hogy állunk a vásárlással?
-Egész jól, már csak pár szegecs és zippzár kell, aztán készen is vagyunk. Sajnálom, hogy ilyen sokáig tart.
-Semmi gond, jól érzem magam. Bár őszintén szólva kezdek éhes lenni. Hazafelé bemehetnénk valahova vacsorázni, ha van kedved.-ajánlotta fel.
-Jól hangzik.-feleltem egy mosollyal.
-Seungho! Szóval itt vagy. Már mindenütt kerestelek. Ezt külön neked veszem. Jót tesz a fáradt bőrödnek.
-Köszönöm, de nem kellett volna. Már vagy ezer féle krémem van otthon.
-De én a legjobbat akarom neked, csak úgy, mint a fanok.
-Ha készen vagy, akkor mehetnénk tovább.
-Oké. fizetek és már is mehetünk.-válaszolta JiNa.
Az utolsó butik következett. Próbáltam sietni, hogy ne kelljen tovább éhezniük szegényeknek, de a sor eszméletlen hosszú volt.
-Ne haragudjatok, hogy ennyi ideig tartott.
-Jajj ne aggódj, élveztük mindannyian.
-Ne haragudjatok, hogy közbe szólok, de nekem haza kellene mennem.-szólalt meg JiNa.
-Miért?-kérdezte Joon.
-Hosszú volt a mai nap és elfáradtam. És amúgy is kell egy kis idő, mire hazaérek.
-De nincs itt a kocsid.
-Oh tényleg. Akkor gyalogolnom kell.
-Ne butáskodj, majd valamelyikünk hazavisz.-ajánlotta fel Joon.
JiNa Seunghora nézett.
-Akkor majd én haza viszlek.-mondta.
-Mi lesz a vacsorával?-csúszott ki számon.
-Milyen vacsora?-érdeklődött G.O.
-Megígértem Seunghonak, hogy meghívlak titeket vacsorára, mivel ilyen sokáig tartott a bevásárlás. Biztosan éhesek lehettek.
-Tudjátok mit. Én nem vagyok éhes. Majd én haza viszem JiNát és akkor Hyung te is tudsz enni.-mondta Joon.
-Rendben.-egyezett bele némi hallgatás után JiNa.
Miután ők ketten elmentek, mi beültünk egy étterembe. Bocsánatot kértem Seunghotól, amiért ragaszkodtam a dologhoz. Szerencsére nem haragudott, de azt hiszem JiNától még kapni fogok ezért. Amikor végeztünk a vacsorával, hazamentünk mi is. Mivel ma sikeresen beszereztünk minden kelléket, holnap neki kell állnom a ruhák elkészítéséhez. Azt hiszem hosszú napom lesz…
Seungho szemszöge:

-Hol laksz?-tettem fel a kérdést.
Mintha félelmet láttam volna szemében. Lehet, hogy olyat kérdeztem, amit nem kellett volna… Hirtelen megcsörrent telefonom.
-Ne haragudj, de ezt fel kell vennem.-néztem rám bocsánatkérő szemekkel.
-Semmi gond, vedd csak fel nyugodtan.-felelte.
~Hallo?
~Szióó! Mit csinálsz? Arra gondoltam, hogy összefuthatnánk és beszélgethetnénk egyet. Már elég régen volt egymásra időnk.
~Miért, mit csinálsz?
~Csapot szerelek.
~Oh értem. És holnap?
~Holnap vásárolni megyünk. Nem emlékszel?
Abban a pillanatban tudtam, hogy JiNával beszél.
~Oh tényleg. Akkor holnap után?
~Azt hiszem akkor ráérek.
~Remek, akkor ne csinálj programot!
~Oké. Na de most leteszem. Akkor majd még megbeszéljük. Szia!
~Már alig várom! Sziaa!
Mikor letettem a telefont, egy hatalmasat sóhajtottam.
-Valami baj van?-kérdezte.
-Nem, nincs. Csak JiNa találkozni szeretne velem, biztos a munka miatt.-válaszoltam kellemetlenül.
-Oh értem. Ma délután kerestem pár boltot a neten, remélem találunk valami jó anyagot.-váltott témát.
-Ne aggódj, biztos vagyok benne, hogy remekül el fogod készíteni a ruhákat.-bíztattam.
Szavaim után arca enyhén pirosodni kezdett.
-Na jobb, ha most megyek. Hagylak pihenni. Remélem majd máskor tudjuk folytatni a beszélgetést.-álltam fel a kanapéról.
-Rendben, én is. Akkor holnap délután 1kor találkozunk a ház előtt.
-Jó, szólok a fiúknak is, hogy legyenek készen.-mondtam, miközben az ajtóhoz értünk.
-Köszönöm. Akkor szia!
-Szia!-köszöntem el, majd elhagytam a lakást.
Miután visszamentem a mi lakásunkba, elmentem zuhanyozni. Fürdés után befeküdtem ágyamba, zenét hallgattam. Azt a számot, amit kiskoromban Narával szoktunk hallgatni és énekelni. Minden alvás előtt meghallgattam…csak ennek a segítségével tudok elaludni.
A következő nap délelőttjét megint gyakorlással töltöttük. Gyors kajálás után hazamentünk és 1re lementünk a ház elé. Pár perccel korábban odaértünk, mint Nara. JiNa szokás szerint késik.
-Hol lehet JiNa?-kérdezte Nara.
-Mindig késik.-jegyezte meg G.O.
-Ott jön.-mutatott Thunder egy szürke autó irányába.
-Ne haragudjatok, hogy késtem, de elhúzódott a termékbemutató.-mondta, miután kiszállt autójából és odasietett hozzánk.
-Na induljunk!-mondta Mir izgatottan.
Egy fél óra múlva már az első boltban voltunk. JiNa folyton a nyomomban volt, így esélyem sem volt Narához szólni. Láttam, hogy szegény egy magas polcon lévő anyagot próbál levenni. Éppen oda akartam menni hozzá és segíteni, de G.O megelőzött. Elkezdtek beszélgetni és felénk néztek. Olyan érzésem volt, mintha rólam beszélnének. Majd kifaggatom G.O-t. Nemsokára Joon is odament hozzájuk, majd a pénztárnál kötöttek ki.
Következőnek a kiegészítőkért mentünk. A bolt zsúfolásig volt mindenféle remek dologgal. JiNa továbbra is engem követett. Éppen egy kalapokkal teli állványt nézegettem, mikor a fejembe nyomott egyet.
-Remekül nézel ki benne. Megvegyem neked?
-Köszönöm, de nincs rá szükségem.-utasítottam el.
Ekkor Nara lépett oda hozzánk.
-Felpróbálnád ezt, hogy jó-e?-nyújtott felém egy kesztyűt.
-Persze.-feleltem, közben pedig levettem a kalapot és visszatettem a helyére.
-Tökéletes és tetszik is.-feleltem, miután felpróbáltam a kesztyűt.
-Örülök, hogy tetszik. Azt hiszem kettőt veszünk ebből, kell egy Mirnek is.
-Mir idejönnél egy kicsit?-szóltam oda Mirnek.
A maknae rögtön odasietett.
-Igen?
-Próbáld fel ezt kérlek.-adott neki is egy pár kesztyűt.
-Tök jól néz ki! És jó is rám. Gyere, nézd meg a gyűrűket is, Thunderrel kinéztünk egyet-kettőt.
-Jó ötlet, mutasd meg őket.
Mir odavezette Narát a pulthoz. Én csendben követtem őket.
-Thunder mutasd meg, melyikekre gondoltál.
-Ott, arra a vastag feketére. De az a kettős ezüst se rossz.
-Hm, tényleg jól néznek ki. Meg nekem még az a nagy is tetszik.
Sok próbálgatás után kiválasztották a legjobbakat. Ezután JiNa kérésére egy drogériába mentünk. Mivel JiNa el volt foglalva a válogatással, végre jutott egy kis időm odamenni Narához:
-Jól állna rajtad.-jegyeztem meg, mikor megláttam, hogy egy bronzos szemhéjfestéket tart kezében.
-Kö-köszönöm.-felelte elpirulva.
-Hogy állunk a vásárlással?-érdeklődtem.
-Egész jól, már csak pár szegecs és zippzár kell, aztán készen is vagyunk. Sajnálom, hogy ilyen sokáig tart.
-Semmi gond, jól érzem magam. Bár őszintén szólva kezdek éhes lenni. Hazafelé bemehetnénk valahova vacsorázni, ha van kedved.-ajánlottam fel.
-Jól hangzik.-felelte egy mosollyal.
-Seungho! Szóval itt vagy. Már mindenütt kerestelek. Ezt külön neked veszem. Jót tesz a fáradt bőrödnek.-jött oda hozzánk JiNa.
-Köszönöm, de nem kellett volna. Már vagy ezer féle krémem van otthon.
-De én a legjobbat akarom neked, csak úgy, mint a fanok.
-Ha készen vagy, akkor mehetnénk tovább.
-Oké. fizetek és már is mehetünk.-válaszolta JiNa.
Az utolsó butik következett. Láttam Narán, hogy igyekezett hamar végezni miattunk.
-Ne haragudjatok, hogy ennyi ideig tartott.-mondta, mikor kijöttünk a helyiségből.
-Jajj ne aggódj, élveztük mindannyian.
-Ne haragudjatok, hogy közbe szólok, de nekem haza kellene mennem.-szólalt meg JiNa.
-Miért?-kérdezte Joon.
-Hosszú volt a mai nap és elfáradtam. És amúgy is kell egy kis idő, mire hazaérek.
-De nincs itt a kocsid.
-Oh tényleg. Akkor gyalogolnom kell.
-Ne butáskodj, majd valamelyikünk hazavisz.-ajánlotta fel Joon.
JiNa rám nézett, jelezve ezzel, hogy azt akarja, hogy vigyem haza. Nem akartam, hogy baja essen, így belementem.
-Akkor majd én haza viszlek.-mondtam.
-Mi lesz a vacsorával?-kérdezte Nara.
-Milyen vacsora?-érdeklődött G.O.
-Megígértem Seunghonak, hogy meghívlak titeket vacsorára, mivel ilyen sokáig tartott a bevásárlás. Biztosan éhesek lehettek.
-Tudjátok mit. Én nem vagyok éhes. Majd én haza viszem JiNát és akkor Hyung te is tudsz enni.-mondta Joon.
-Rendben.-egyezett bele némi hallgatás után JiNa.
Majd ha hazaértünk, meg kell köszönnöm Joonnak. A vacsora nagyon kellemesen és gyorsan telt. Remélem holnap több időm lesz Narára és akkor tőle is bocsánatot kérhetek JiNa furcsa viselkedése miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése